Guest Hogstad Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Hei, Noen som har en idè om steder på nettet hvor man får kjøpt Mercedes jakker, t-skjorter, capser osv?.. Takker for svar =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hei, Noen som har en idè om steder på nettet hvor man får kjøpt Mercedes jakker, t-skjorter, capser osv?.. Takker for svar =) Det er stjerne på klubb-effektene! Løp og kjøp! Ellers mener jeg Arne har kommet dragende med noe diverse fra tid til annen. Det skader jo ikke å høre med han : www.arstrading.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Vi har på lager vi jakker, t-shirt ,shorts, g-string (med mb stjerne på til damer) capser, klokker. men for tiden har vi bare litt store størreleser på jakker og t-shirt men det kjæm inn på lager igjen i oktober/november Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hogstad Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Vi har på lager vi jakker, t-shirt ,shorts, g-string (med mb stjerne på til damer) capser, klokker. men for tiden har vi bare litt store størreleser på jakker og t-shirt men det kjæm inn på lager igjen i oktober/november Var inne på Auto-Huset å kikket, å fant capsene, g-stringen og nøkkelringene.. Men så ingen t-skjorter eller jakker.. Har du noe bilde av disse du kanskje kunne slengt ut? .. Er meget intr. i å få meg både jakke og t-skjorte =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 hmm gstring ??? du kjøpte ikke ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 http://www.warmup.no/shop/122/category/1383/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Har ikke kamera noe mer men har du et tlf.nr. så kan jeg ta bilde med mobilen og sende på mms te deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts