Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 ble sikkert skikkelig ræva hehehhe men nå ligger den da under DIY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Dritbra! Den der tror jeg mange kommer til å få bruk for, siden det er flere jeg vet om som har revet seg i håret pga at denne wiren har røket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 Hvis dere hare noen spm rundt den, så rop ut.... ble litt kort på slutten... fikk litt hast med å få det fedig, og da var ikke akkurat kamera noe jeg tenkte på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 da var ikke akkurat kamera noe jeg tenkte på Kjenner godt til det der. Det er jaggu ikke enkelt å huske / få til å ta gode bilder hele veien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 nei, og hvis du ligger under bilen med "oljesleik" fete fingre osv så er heller ikke akkurat det splitter nye digitale kamera ditt noe du vil holde på med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts