Guest Martin Heie Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Hei, jeg lurer på hvor jeg skal lete for å finne motornummeret på en 230E M102 motor..? Mvh Martin Heie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martin Heie Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Ingen som gidder å svare eller? Hadde vært flott, for jeg trenger det så fort som mulig pga. delebestilling! Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Ikke helt sikker her,men se på siden av motorblokka,ved siden av fordeleren,like ved venstre motorfeste.Tror det er i det området. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 På M103/4 mener jeg nummeret står nede på blokka, høyre side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Om det er originalmotor som står i så kan man vel sjekke opp det ved å se i serviceboka? På datakortet. Alternativt så kommer det også opp i EPC om man sjekker understellsnr der. Har du en 124-230E så kan jeg sjekke. bare send meg understellsnr på e-s-f@frisurf.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts