Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Mange her som frekventerer denne strekningen ?? Så en relativt strøken 124 på Shell skedsmovollen idag nemlig... Tenkte det kanskje var ett medlem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Mange her som frekventerer denne strekningen ?? Så en relativt strøken 124 på Shell skedsmovollen idag nemlig... Tenkte det kanskje var ett medlem... Var helt sikkert meg Jeg kjører opp og ned der hver dag. hender det er mye pent å se. Når var detta i dag, da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 ca 17.20 - 17-30 tiden... inne på selve stasjonen... og nei, vet hvordan bilen din ser ut... var sort, veldig pen lakk så det ut som.... Den kom inn omtrent i det jeg kjørte ut nemlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Var nok garantert ikke min. Siden den du så var strøken. Min har vel sånn ca 10cm2 tilsammen som er strøkent utvendig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hvordan felger var det på den da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 akkurat som jeg la merke til type osv... men dem så fete ut... nesten helt nav, med små hull... lignet litt på dem som var til salgs... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts