Guest 2271 Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Har det noe for seg å ha en verve-kampanje i regionen i løpet av den nærmeste tiden? En lørdag kanskje, hvor vi samles med flere biler på et relativt godt befolket område ("tinge" noen "luker" på parkeringsplassen på Kvadrat - eller andre steder?).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 @Kicker Kom innom på mandag 18'ende så kan vi diskuterer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Jeg er dessverre i Kristiansand fra fredag 15. - fredag 22. sept på langfri... Så jeg får det dessverre ikke til! Men håper vi kanskje kan få det diskutert litt her? Og at dere tar det opp på mandag likevel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi hadde tenkt på dette en tid tilbake, og jeg hadde avtale med senterledelsen på Kvadrat at vi fikk stå på noen parkeringsplasser, men ideen ble aldri satt ut i handling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi kan jo ta med noe diverse til fredagen for da skal vi jo på treff i Egersund...... en bedre anledning til å dele ut informasjon om klubben finnes vel ikke...... Har vi noe slik info..?? Roger: kan du printe ut noe, evt sende noe til meg så kan jeg printe ut på jobben.... Vet det skal ligge noe i fra gammelt av, men disse kan vel med letthet redigeres til å se mer "innbydende" ut.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi kan jo ta med noe diverse til fredagen for da skal vi jo på treff i Egersund...... en bedre anledning til å dele ut informasjon om klubben finnes vel ikke...... Har vi noe slik info..?? Roger: kan du printe ut noe, evt sende noe til meg så kan jeg printe ut på jobben.... Vet det skal ligge noe i fra gammelt av, men disse kan vel med letthet redigeres til å se mer "innbydende" ut.... Frode S har laget et nydelig ververskjema med full oversikt over samarbeidsavtaler o.l. Jeg er sikker på at han sender det til en av dere hvis dere spør pent... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi kan jo ta med noe diverse til fredagen for da skal vi jo på treff i Egersund...... en bedre anledning til å dele ut informasjon om klubben finnes vel ikke...... Har vi noe slik info..?? Roger: kan du printe ut noe, evt sende noe til meg så kan jeg printe ut på jobben.... Vet det skal ligge noe i fra gammelt av, men disse kan vel med letthet redigeres til å se mer "innbydende" ut.... Skal ta med det vi har som ligger i Noredalen. Noen innmeldingsblanketter og gamle MBTidende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Frode S har laget et nydelig ververskjema med full oversikt over samarbeidsavtaler o.l. Jeg er sikker på at han sender det til en av dere hvis dere spør pent... Det hadde vært ypperlig, så kan vi bytte ut de "gamle" vi har i Noredalen...... Frode sender du litt "stasj" på mail til meg..??.. Helst i Word, hvis mulig så vi kan tilføre litt hvis det er nødvendig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Jeg har ca 40-50 MB Tidende av den siste utgaven her hos meg... Dessuten har jeg som tidligere nevnt på mail, redigert den utgaven av det nye verve-skjemaet som Frode S kom opp med som forslag til nytt verve-skjema. Her er også de medlems-fordeler vi pr i dag har, ramset opp. Jeg skal skrive ut det vi trenger, og pakker det med meg!! Jeg har jo også med meg PC`n, hvor medlemsregisteret ligger - så vi kan ta en "online" registrering på stedet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts