Alexander Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Oppmøte kl.19:00 Bedriftsbesøk hos Hurtigruta Carglass' avd i Stavanger. i "gamle" Helge Tysse lokaler på Mariero, nærmere bestemt Marieroparken 24, ved Grønnsakbua bak Obs! Det blir en interessant kveld med; rutereparasjon, frontruteskift, sliping av siktriller samt teknisk informasjon om lim, renhold, sikkerhet og lignende. Sammen med MBKN. Sannsynligvis servering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Håper de har tid til å ta min peprede frontrute da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Satse på å få med meg dette. Forresten, bakruta mi har 5 cm sprekk og den er bare 1,5 år gammel ! Må jeg installere bur for å få rutene til å holde eller ? Trodde sikt-rillen utgigg med hockey sveisen på 80 tallet jeg..... - nå e d jo Rain-X som e tingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 ....Sannsynligvis servering. Hvis det blir wienerbrød, så kommer vel Morten også :lol: Jeg stiller SELFØLGELIG!! Har snakket med Tor Arne hos Hurtigruta, og han skulle se om det gikk an å slipe bort noen riper i glasset på førerdøra mi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 stiller jeg.. må ut med bakruta mi og sveise litt.. like tett som en sil.. så passer glimrende dette.. hvorfor starter Alexander innlegg om aktiviteter i Stavanger og ikke Thomas? ikke at det gjør noe.. bare lurer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 ...han kom meg i forkjøpet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Faen.... dette krasjer visst med Kina-turen min til F1 i Shanghai...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Faen.... dette krasjer visst med Kina-turen min til F1 i Shanghai...... DAAAA var vi på an igjen i velkjent stil, Hehe!! Godt at det ikke var en eneste trylleformel 1 eller 2 bil som skulle starte opp i denne verden imorgen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hvis det blir wienerbrød, så kommer vel Morten også :lol: Takker for omtanken Charlie, men tror ik det er aktuell å reise hjem en ukedag for å bli med på dette! Får heller ha det til gode. M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 :D passer meg meget bra , det er en STYGG stripe på h side ruta som har irritert meg lenge , skal bli godt å få gjort noe med den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Snakket med Tor Arne idag, og han bekreftet at vi skulle få både kaffe og wienerbrød!!! (Så det så, Morten :tongue:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 ...som nevnt til noen av dere; jobben stjeler ettermiddagen min i dag så det blir dessverre ikke wienerbrød på meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Snakket med Tor Arne idag, og han bekreftet at vi skulle få både kaffe og wienerbrød!!! (Så det så, Morten :tongue:) JEG KOMMER!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Passer jo greit, får ta en tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Det var VELDIG bra wienerbrød-servering og flytende tilbehør her, gitt!! PÅFYLL fikk vi til og med også... Kan det ha vært 5 forskjellige sorter?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Ikke bare ble vi mette, det var faktisk veldig lærerikt og interessant også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Ikke bare ble vi mette, det var faktisk veldig lærerikt og interessant også! Glemte nesten det... Vi =D> for gutta ved Hurtigruta Carglass - det var svært lærerikt! Kanskje fikk de flere kunder også nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Takker for en hyggelig kveld hos Tor Arne, gutta og solfilm Jenny. (Hu skulle du forresten truffet Morten!! Hu hadde 2 stk. 560 SECer!!! Det hadde vel vært noe for deg!! Hehe!!) Noen som tok bilder fra denne kvelden, forresten?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts