Alexander Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Kl: 19:00 og utover. Denne kvelden vil vi rydde litt og gjøre det litt finere i klubbhuset vårt. Det vil og bli gode pauser med kaffedrikking og historier likevel. Andelseierne oppfordres spesielt til å komme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Jeg har meldt meg som bakkemannskap (bokstavelig talt) Noen fler som kan hjelpe til i bakken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 De fleste kommer....!!!. unntagen Svenni som er i USA for tiden og jeg som skal på sjøen med uniform og MP5..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Jeg kommer dessverre ikke, da jeg har langfri fra fredag 15 - fredag 22. sept.. Så jeg reiser hjem til Kr.sand rett etter Egersund-treffet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi skal nok klare oss uten deg på dugnaden Det viktigste er at du 'blinger & gir lyd' fra deg i Egersund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Vi skal nok klare oss uten deg på dugnaden Det viktigste er at du 'blinger & gir lyd' fra deg i Egersund. DET er ikke noe problem, skal "bling-bling`e" jeg, og lyden skal nok banke godt i fra håper jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 stiller på dugnad vi.. blir gjerne med som bakkemannskap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 det er vel fremdeles god stemning for dugnad? føler aktiviteten på forumet er LAVT for tiden... dårlig ass... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 det var da svært...... Jeg DRITER i forumaktiviteten så lenge det er go gang i real life ! Denne helga har vært en toppers av den skjeldne typen: - Fredag: Egersund treffet - kjekk tur, masse blide folk, goe gang - Lørdag: Dalen grill party med kaboom show (så det holdt) - Søndag: Street Legal med underholding og røyken ennå sitter i nesa - Mandag: MBE dugnad comin' up! Varmt KANON vær hele helga supplert med en villmann fra Trondheim (som jeg nettopp fikk avlevert på Sola) YEEEEEEAAAAAAAA !!!!! :D/ :D/ :D/ :D/ :D/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 det var da svært...... Jeg DRITER i forumaktiviteten så lenge det er go gang i real life ! Det var da voldsomt..... For å få go gang i real life så hjelper det jo å dra i gang på forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 - Lørdag: Dalen grill party med kaboom show (så det holdt) Det der kaboom showet ditt har eg hørt rykter om helt til Jessheim! Var visst ei nabokjerring som ikke var heilt fornøyd.... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Ennå værre enn når hu ringte p.g.a. deg. Husk du har noen svin på skogen Morten ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 ... ja - hvem har ikke det..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Heh... har aldri hevdet att jeg ikke har noen svin på endel skoger... Tror det er endel mål faktisk... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Sendte blomster i dag, og hun ble fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Mr T - svigermors drøm ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Her trengs det nok bilder - og i verste fall i det minste en grundig forklaring på hva som har skjedd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Mr T - svigermors drøm ! Heh... du skulle visst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 du får ikke noe utav meg svenni jeg er tett som ei sil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts