Tor Anton Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Da sharif tok turen på Rudskogen fikk jeg mulighet til å se nok en superbil. Etter at han ble dratt opp fra sanden så ble bilen gjort rent og satt til utstilling. http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/nyheter/article733347.ece Ser jammen ut som den stolte MB eier kan kjenne seg igjen hos en Koenigsegg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebola Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Den bilen er brutal. En kompis og jeg lå etter han natt til lørdag. han fikk hjulspin i 150km/t !§!§!§!§! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 .... han fikk hjulspin i 150km/t !§!§!§!§! Hmmmm? :-k Han hadde dårlig veigrep, altså!! Kanskje han skulle hatt noen andre dekk da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 latterlig bil å ha i norge spør du meg men... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 latterlig bil å ha i norge spør du meg men... Ja, la oss alle kjøre passat med 1,6 liter strikkmotor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 sier ikke att man ikke skal ha litt fete biler, men den er jo dømt til å bli daukjørt... fise rundt i norge på 1st gir i 100... ville vel heller kjøpt meg en AMG sl65 elns... eller den AMG M'n..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 På vei til jobb i dag passerte jeg norges eneste Koenigsegg-forhandler. Der kom denne bilen kjørende ut fra, og som den gentleman jeg er lot jeg den få kjøre inn foran meg. Vi ble stående litt å vente i et kryss, og jeg sveivde ned vinduet og fikk nyte lyden. Knipsa også et bilde, men er smertelig klar over at en mobiltelefon ikke er noe kamera. [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Møtte Vollvik sin første gule Koenigsegg på Randaberg på lørdag. Rå lyd, men utrolig stygg bakfra etter min mening..... Er det Johs Lunde som har overtatt den nå, Charlie? Har sett den ofte parkert på Sola ved hovedkontoret deres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Både ja og nei. Er litt usikker på hvordan eierskapet er, men ja han er nok medeier i bilen på et eller annet vis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Fredrikstad har nå landets største tetthet av Koenigsegg. Byens minste bilforretning, men med en utstillingshall verd like mye som hvilken som helst annen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Når er dette bildet ifra, Olav. Den bilen skal delta på Grombil-treffet i Egersund imorgen ettermiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Litt etter klokka sju, eller for å være nøyaktig: Filnavn eggsentral.jpg Dokumenttype JPEG-bilde Filstørrelse 291336 bytes Dato klokkeslett digitalisert 2006:09:14 19:18:05 Dato klokkeslett original 2006:09:14 19:18:05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hvem av dem er det som skal til Egersund da? Den Gule CCR Ex Vollvik, eller Sharifs sorte CCX? Uansett så rekker de nok frem til i morgen ettermiddag, er 57 mil fra Plankeby'n til Egersund. Går på halvannen time det. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Den gule! Det er den som er Johs. Lunde Dekkservice / Jæren Dekk sin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Kom den ikke? Sto fortsatt på plassen sin i går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Nei, den dukket ikke opp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Nå er det kun den gule igjen. Sharif fikk ikke beholde sin lengre. :lol: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131879 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 hehe er vel ikke meninga man skal bruke dem da vel.... Eller så skal man bare koste på nedover autobahn og legge andre superbiler bak seg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Nå er det kun den gule igjen. Sharif fikk ikke beholde sin lengre. :lol: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131879 Kjenner jeg blir litt irritert når forhandleren kommer og krever at kunden skal selge bilen sin igjen. Sharifen har da ærlig og redelig kjøpt bilen og må vel få gjøre som han vil med den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Er vel samme greisa som med bugatti, du må signere kjøpskontrakt hvor du lover på tro og ære osv osv osv osv å behandle bilen godt og riktig, ikke grisekjøre osv osv osv.. og du gjør det vel ikke noe bedre når du skal vedde 100k dollar mot en rallydriver osv.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts