Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Noen som har de hendlene man trenger for å ta ut blaupunkt radio/cd ??? Driver og fjerner gammalt handsfree system og den ligger seff sånn til att jeg må ha ut så og si alt på både fører og passasjersiden, samt midtkonsolet og jeg har seff ikke den hendlen jeg trenger for å få ut radio'n... så nå står jeg her da... med hele jæval dash'n omtrent i biter, bortsett fra midtkonsolet... er jo nesten så jeg lurer på om jeg skulle bygd om hele driten med engang.. Men jeg er typen som ser, titter, ser og titter igjen før jeg gjør noe... så jeg kommer trolig til å skaffe meg ett ekstra sett og modde det, for så å stappe det inn i bilen min.... Skal på Grombil i morra, så hvis noen har ett sånt sett enten VELDIG billig om ikke gratis så ta det med i morra, renger med å være der i 12 tiden ca... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Noen som har de hendlene man trenger for å ta ut blaupunkt radio/cd ??? Driver og fjerner gammalt handsfree system og den ligger seff sånn til att jeg må ha ut så og si alt på både fører og passasjersiden, samt midtkonsolet Kjenner ikke blåpunkten, men da jeg bytta ut orginalspilleren i s40n til dama bare stakk jeg inn fire spikre og røska hele driten ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 kan jo være det funker... blaupunkt er jo blaupunkt mener jeg... bare jeg får driten inn igjen etterpå så er jeg happy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Har Blåpunkt verktøy liggende i 230TEen jeg... Kan vi ikke bare nappe ut spilleren på Grombil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 feil bil,..... den står som sagt med dash i deler alt.. passer på å gå over dash'n nå nemlig mens jeg har en annen bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts