Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 har akkurat vært ute og bytta "wire" på elektriske vindusheisen min... fanken for en dritjobb.... Skulle jo tro slikt var greit å få tak i nytt, men neeeiida.... Hele driten må kjøpes nytt ca 3000 kr, eller brukt for 1000.. Og alt som var galt på min var att stålwire'n hadde røket grunnet ehh rust... Noen som vet om det er mulig å få tak i nytt "plasttrekk" til døra uten alt for mye om og men, eller funger vanlig gjennomsiktig plast like greit ??? Har tatt masse bilder for å lage en form for "DIY" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naug Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Jeg har også ett el.vindu på min 124 som ikke virker motoren går når jeg trykker på bryteren, men det gjør ikke ruta Lurer på om det er det store tannhjulet som har mistet noen tenner Motoren går men tannhjulet rører ikke på seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 den er litt anderledes på 202, dem har gått over til wire... hvis tannhjulet ikke går så er det nok der problemet ligger.. vet ikke om du får kjøpt det som byttedel men... på 202 så må man som sagt bytte hele vindusheis mekanismen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts