Gunnar B Hagen Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 jeg og min far ble frastjelt hver våres bil 5.12.05 jeg hadde en 300ce og pappa en mb 310 varebil. å har ikke hørt noen ting om dem siden.. Men på fredag 1.9 så ringte dem ifra nilsen bilberging at mann kunne komme å hente 310. da var den kommet til rette, ikke verst etter så lang tid,,, men bilen min 300ce har mann ikke sett snurten av,, Bilen ble funnet hengslengt fetveien 155. ikke langt ifra biltilsynet,, bare et steinkast unna der je bor,,,, bilen var akkurat som den va da den ble stjelt,, nesten ikke brukt,, kun noe el verktøy som va borte,,, Men peis matrialer for 10- 12 tusen stod enda bakpå.... (gips omraming og marmor) Så da er det håp at ting kommer til rette hvis det er flere som har blitt frastjelt noe,, ble nesten litt opptimistisk selv når det gjelder min egen som enda ikke har dukka opp 300Ce VE 96964. Sølv med gråe skjørt
Gunnar B Hagen Posted September 10, 2006 Author Posted September 10, 2006 Ja fikk i hvertfall et håp om at den dukker opp,, vi reiste ditt i går som bilen ble funnet.. er et bygg med en del leiligheter. så spurte vi en kar der om hvor lenge den bilen hadde stått der,, hadde velll stått der siden den ble stjelt omtrent,, så spurte vi om det hadde bodd noen i blokka der som ikke var mors beste barn,, hadde bodd en som var ganske så stor når det gjaldt narkotika her på romerike. Å sanne folk stjeler jo og ganske ofte,, Så fikk navnet på denna idioten da,,, så kanskje like greit å be politiet om å sjekke det ut,, for bilen min er garantert ikke langt unna,,,, trur ikke den er i utlandet,,
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now