Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 vakke så mye som skjedde her kl 05.30 om morran (natta) en lørdag gitt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Overraskende... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 vakke så mye som skjedde her kl 05.30 om morran (natta) en lørdag gitt... Hva gjør du her inne på denne tida da? Nattevakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Lakenskrekk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 2 barn, 1 på 2år og 1 på 1 mnd som begge er forkjøla... samt ei kjærring som er det... mao jeg må fly og fixe ting.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hmm.... Da så! Min største medfølelse! Har selv 5 barn, men den yngste er 6 år, så nå er det mer pes om ettermiddagen og roligere om natta....... God bedring! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Har selv 5 barn :shock: :shock:Da har DU min medfølelse, Rune!! :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Har selv 5 barn :shock: :shock:Da har DU min medfølelse, Rune!! :shock: Hehe... Du ser det vel på bilparken min Tror ikke jeg hadde kjørt kassebil hvis jeg ikke trengte setene..... Om 4 år kan jeg kjøpe normale biler igjen Feks S-klasse :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Har selv 5 barn :shock: :shock:Da har DU min medfølelse, Rune!! :shock: Hehe... Du ser det vel på bilparken min Tror ikke jeg hadde kjørt kassebil hvis jeg ikke trengte setene..... Om 4 år kan jeg kjøpe normale biler igjen Feks S-klasse :D Vi har ei lita jente, men hun gjør nok av seg hun kan man si. Hehe!! Kan vel ikke akkurat si at jeg savner 4 til liksom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 hehe vi har ei jente på 2år og en gutt på 1 mnd... og vi merker jo att 2 er ganske mer liv enn 1..... så spørs om det blir 3 gitt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts