Jump to content

Ikke noe Ferrita før landstreffet på meg nei...

Guest Alexander Nygård

Recommended Posts

Tenkte å dra og legge på sommerhjula på AMGen i dag, har fått nye bakdekk. Turen endte litt brått når jeg fikk se at førerdøra sto på gløtt og trekantvinduet på bakdøra var knust!

Det første jeg gjør er å åpne bakdøra og sjekke ut skadene. Ikke verre enn masse glass i hele baksetet heldigvis... Så sjekket jeg ut foran. Joda, her manglet selvsagt stereoanlegget. (Fronten var tatt av, men den hadde de selvsagt funnet.) De har revet stereoanlegget ut ved å bende med skrutrekkere mot midtkonsollen og askebegeret, noe som har ført til at det er merker i midtkonsollen og hakk i treverket til askebegeret.

Etter litt mer granskning får jeg se at låssylinderen på førerdøra mangler. De har altså prøvd å bruke skrutrekker her først, og så knust ruta når de fant ut at det ikke gikk.

Så gikk turen til bagasjerommet, der mangler selvsagt cdveksleren. (Jaggu bra jeg hadde tømt den for cder!)

Den kjappe reperasjonen ble å sette inn plexiglassplata (som jeg bruker som soting) i steden for rute. Det får holde til i morgen, når jeg kan levere bilen på verksted.

Er det bare meg, eller er det andre som har merket at ting gjerne har en tendens til å hope seg opp? Innbrudd i bilen, unge som kan komme når som helst, flytting til hus om 2 uker, prolaps i ryggen, eksamener om 5 uker og så skal jeg operere ut den siste visdomstanna mi om 2 uker. Herlig! Tror faktisk jeg skal ringe å få flyttet den operasjonen noen måneder fram i tid...

FAEN!

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

FAEN!

Hvis du lurer på om det er lov å være skikkelig forbanna nå, så ER det det !

Ikkno alarm? Forsikring som dekker ?

føler virkelig med deg nå !

Å kjøre rundt i 240n var kanskje ikke det du så for deg nå?

Ikkno alarm? Forsikring som dekker ?

føler virkelig med deg nå !

Å kjøre rundt i 240n var kanskje ikke det du så for deg nå?

Alaramen har faktisk gått i stykker. Ikke det at det er noe stort tap. Det er en eldgammel DEFA...

Finner ikke igjen forsikringspapirene så jeg får sjekket, men jeg regner med at jeg får dekket noe i hvert fall. Jeg har litt spesiell forsikring siden jeg er forsikret igjennom Ringnes, noe som fører til at egenandelene er høye, men forsikringen er billig.

Om jeg må kjøre rundt i 240en så er ikke det så ille, jeg kjører stort sett bare den allikevel. Må bare somle meg til å få strammet viftereima litt. :)

Synd å høre Alexander, men du er ikke alene:

Etter en lang vinter satte jeg tenningsnøkkelen i merca, det var tydelig noe problemer med dataspruten, og etterhvert la det seg en tykk, hvit aktig tåke inne i garasjen..... 20 000 oppi røk....

Samme dag ble jeg påkjørt på jobben og fikk bulk i firmabilen, privatbilen derimot stoppet nesten når jeg skulle kjøre opp en bratt bakke utpå ettrmiddagen, clutchen er borte vekke.

Også jeg har en sambo som vakler rund og skal føde når som helst :D

Så det er nok å tenke på....

Synd å høre Alexander' date=' men du er ikke alene:

Etter en lang vinter satte jeg tenningsnøkkelen i merca, det var tydelig noe problemer med dataspruten, og etterhvert la det seg en tykk, hvit aktig tåke inne i garasjen..... 20 000 oppi røk....

Samme dag ble jeg påkjørt på jobben og fikk bulk i firmabilen, privatbilen derimot stoppet nesten når jeg skulle kjøre opp en bratt bakke utpå ettrmiddagen, clutchen er borte vekke.

Så det er nok å tenke på....[/quote']

... og jeg som trodde jeg hadde mye å tenke på med å bli ferdig med å pusse opp 2.etg... :wink:

Dere får ha lykke til som fedre begge to !

Synd å høre Alexander' date=' men du er ikke alene:

Så det er nok å tenke på....[/quote']

Det er godt å høre! :wink:

Og kona er på meg som bare rakkern med tanke på nummer to :? :wink:

@Alexander

Gratulerer og lykke til med barn. Skal hilse så mye fra Maria til dere også. Ang innbruddet så er det bare en ting og si; %¤#&%&%#¤¤

Guest Johan Stub
Og kona er på meg som bare rakkern med tanke på nummer to

Slitsom tid det der. Nyt det mens det står på - kan bli lenge til etterpå...

Apropos barn' date=' ungen kom i dag klokka 07.56... Nå går jeg og legger meg, 30 timer oppe holder for denne gang.[/quote']

Gratulerer :!: :!: :!:

Ble du "mor" eller "far" ? (ble det gutt eller jente?)

Du har mye morro i vente nå!

Apropos barn' date=' ungen kom i dag klokka 07.56... Nå går jeg og legger meg, 30 timer oppe holder for denne gang.[/quote']

Gratulerer, nok en gang. Stooooooore hilsner fra meg og Maria til dere alle tre.

Slitsom tid det der. Nyt det mens det står på - kan bli lenge til etterpå...

:lol:

Guest Espen
Apropos barn' date=' ungen kom i dag klokka 07.56... .[/quote']

Gratulerer!

Nå går jeg og legger meg' date=' 30 timer oppe holder for denne gang[/quote']

Men kanskje ikke den siste gangen. Det kommer nok flere våkenetter.. :wink:

Guest Ronnie Westpold

Gratulerer så mye Alexander :D å hils til fruen.

MAX: Bleieskiftarbeider :shock: :shock: :shock:

Guest Trond Roald

Gratulerer Alexander!

skal hilse fra Else også!

Vi skal ha våres første i august! :D

Det blir mange nye rekrutter i klubben.... :lol:

Kansje vi kan ordne mini treff med tråbiler/el.biler!