Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter at bilen har stått stille siden lørdag så har det dukket opp en klikkelyd får bakparten ved kjøring. Hører den ikke når jeg kjører sakte men så fort jeg kommer opp i 20kmt og oppover klikker det mer og mer. Eneste jeg har gjort er å sette på originale avantgarde felger i 16" i påvente av nye felger. Som forøvrig ikke passet forran selvsagt...

Dekkene er utslitte og det sitter ikke noe i banen på dekkene som kan lage lyd for lyden kan minne om noe som sitter i dekket. Har ikke hatt antydning til noe lyd før jeg satte på disse og ting skal ikke bli ødelagt av å stå stille noen dager.

Har jekket opp bilen og snurret hjulene uten å høre noe da. Begynte å tenke på drivakslinger eller noe i farten...

Skal ta av hjulene igjen etterpå og se nøyere over alt.

Uansett så får jeg ett annet hjulsett i morgen som skal monteres da så jeg hører fort om det er hjulene som gjør det eller ikke. Men må finne ut om jeg kan kjøre med det først...

Posted

idiot feil nr 1.....avbalanseringsvekta på innsiden av felgen hadde løsnet så vidt det var og dette var nok til at den slo borti ett stag hver runde...

Litt stresset og irritert over at felgene ikke passet så det gikk en tanke varmt her...