Sternkrabat Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Min nyervervede MB S123, her foreviget utenfor jernbanestasjonen i Bergen. Bilen ble første gang registrert i Oslo 4. desember 1985. Utrustning: Automat, astralsilber, takluke, midtarmlene, fargede vinduer, blått stoffinteriør, Becker Grand Prix og Webasto Bilen ble kjøpt med Naf-test så jeg har en grei liste å gå etter når det gjelder utbedringer og reparasjoner. Av de mest prekære oppgavene å gå løs på har jeg valgt meg ut disse: - Lekkasje i eksosmanilfoil. Har bestilt time på verksted neste uke. - En mindre lekkasje i automatkassen. Samme verksted skal se på dette. - Montere nakkestøtter i baksete. Har nettopp fått fatt i et delt baksete med nakkestøtter og går løs på dette ganske raskt. - Bilen bor i Bergen og jeg fikk ikke tilgang på garasje slik jeg hadde håpet. Så å gjøre bilen rustet til å møte høst og vinter prioriterer jeg ganske høyt. Sternkrabat Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Velkommen inn i MBE Skal bli moro å se og høre mer til bilen din. Bare å pøse på med stoff Quote
Stig Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Slit'an Sternkrabat! Eide w123 selv da jeg bodde i Bergen. Den var ikke tett så det var som å kjøre med et akvarium på onde dager.. Jernbanestasjonen gjør seg som bakgrunnsmotiv, men hva med å forevige bilen med bakgrunn fra andre deler av Bergen? Quote
Recommended Posts