steffenrene Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hei. Har nettopp gått til innkjøp av en W202, og er så langt veldig fornøyd med den. Om litt skal jeg til Tyskland (Flensburg - Hamburg), og ønsker, og har blitt anbefalt å gjennomføre en service langs turen grunnet høy kompetanse og med relativt greie priser. Er det noen som har erfaring med noen verksteder? Har lest om Klaus & Co i Flensburg, men fant ikke ut om de tok imot en bil av 1999- årgang type W202? Quote
Ivar Bredesen Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hei Jeg har vært kunde hos MB i Kiel i snart 25 år, etter at jeg bodde i Kiel i 1989/90. Det er veldig enkelt å komme til og fra og det er alltid mange norske biler der. Kvalitet og service er perfekt og det er vesentlig billigere enn hjemme, men det finnes sikkert også billigere alternativer i Kiel som også leverer godt arbeid. Ivar Quote
MartinBo Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hei Steffen. Flensburg tar selvfølgelig imot W202 og alle andre mb-modeller. Har vært ionnom der og tatt en del store jobber med stort hell. Superdyktige og veldig gode på service er min erfaring. Quote
steffenrene Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Tusen takk for svar. Da blir det nok til at det blir en liten tur til Tyskland med service på bilen. Quote
Paalig Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Tenkte å ta turen til flensburg med w212en, duket for service samtidig som blindsonevarsler, ryggesensor og elektrisk bakluke har tatt kvelden Noen som vet hvordan man enklest kommer i kontakt med de og hvordan prisnivået er? Quote
CHARLIE Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 .......Noen som vet hvordan man enklest kommer i kontakt med de og hvordan prisnivået er? Send en mail til Holger hos Klaus+Co. Mailadressen hans er hrolfs@klaus-co.de. Han skjønner norsk, og svarer på litt norsk/dansk Quote
Paalig Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Da har jeg sendt mail til han ! Er litt diverse jeg vil få gjordt blant annet skiftet olje på girkassen og litt ymse, regner med det er en del å spare samtidig som jeg ser for meg at kompetansen er bedre enn på mange av BOS sine verksteder 😃 Quote
FrodeS Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Er du medlem i klubben, så får du litt rabatt der også. Quote
CHARLIE Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Er du medlem i klubben, så får du litt rabatt der også. Så bra!! Hva er deal'en der? Quote
Recommended Posts