Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har nettopp gått til innkjøp av en W202, og er så langt veldig fornøyd med den.

Om litt skal jeg til Tyskland (Flensburg - Hamburg), og ønsker, og har blitt anbefalt å gjennomføre en service langs turen grunnet høy kompetanse og med relativt greie priser.

Er det noen som har erfaring med noen verksteder?

Har lest om Klaus & Co i Flensburg, men fant ikke ut om de tok imot en bil av 1999- årgang type W202? 

Posted

Hei

Jeg har vært kunde hos MB i Kiel i snart 25 år, etter at jeg bodde i Kiel i 1989/90. Det er veldig enkelt å komme til og fra og det er alltid mange norske biler der.

Kvalitet og service er perfekt og det er vesentlig billigere enn hjemme, men det finnes sikkert også billigere alternativer i Kiel som også leverer godt arbeid.

Ivar

Posted

Hei Steffen.

Flensburg tar selvfølgelig imot W202 og alle andre mb-modeller. Har vært ionnom der og tatt en del store jobber med stort hell. Superdyktige og veldig gode på service er min erfaring.

• 10 months later...
Posted

Tenkte å ta turen til flensburg med w212en, duket for service samtidig som blindsonevarsler, ryggesensor og elektrisk bakluke har tatt kvelden :) Noen som vet hvordan man enklest kommer i kontakt med de og hvordan prisnivået er?

Posted

.......Noen som vet hvordan man enklest kommer i kontakt med de og hvordan prisnivået er?

Send en mail til Holger hos Klaus+Co. Mailadressen hans er hrolfs@klaus-co.de. Han skjønner norsk, og svarer på litt norsk/dansk :D

Posted

Da har jeg sendt mail til han ! Er litt diverse jeg vil få gjordt blant annet skiftet olje på girkassen og litt ymse, regner med det er en del å spare samtidig som jeg ser for meg at kompetansen er bedre enn på mange av BOS sine verksteder 😃