Thomas Madsen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Noen her som har testet denne typen ?? Lurer litt på typen til W202, ser det bra ut, eller får det litt sånn Jalla look ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Den typen ser VELDIG jalla ut - kjøp W210-facelift speil heller, de passer rett på og passer bedre.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 noen tips om hvem i norge som selger sånt ? evnt Sverige ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Steve sender til Norge.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Den typen ser VELDIG jalla ut - kjøp W210-facelift speil heller, de passer rett på og passer bedre.... Ser ut som stjerneservice har noe, men der står det w202 / w210 / w140. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Tror også Speed-Autoteile Oslo skaffer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 hehe så ingen vet hva jeg egentlig burde bruke, for w202 passer på 212, og de fleste selger til 202 og 212... og jeg blir tipset om å kjøpe facelift speil til min 202 men det finner jeg ikke noe sted... har søkt litt rundt også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Du trenger speil fra en W210 som er nyere enn 2000mod - Steve har som sagt disse på lager, med og uten dimming, og for biler med og uten innklappbare speil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Dem var tomme for 210 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts