Evarvik Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hei. Har feil på min ml som gjør at tankmåler alltid viser tom tank samt at tempmåler viser -38 grader. Selger mente dette var en instrumentfeil. Har lest på en del utenlandskeforum og det virker som ett velkjent problem, men ingen har skrevet noen løsning på dette? Noen mener det kan våre dårlig jord, andre mener alt må byttes. Noen her som har noen ideer? Quote
Espen K Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Det med tempmåler viser masse minus er vel typisk at den ikke har kontakt. Har du sjekket koblingene bak på instrumentet? Quote
Evarvik Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Har ikke hatt instrumentet ut. Er det ikke mye jobb å demontere? Må vel av med ratt og alt? Quote
Eirik Tømmerås Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Nå kan jeg bare svare for 124 og 211 og der må du ikke demontere rattet, så tviler på at MB har gjort det så vanskelig på ML Quote
Evarvik Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Vel tok ut instrumentet igår, slapp heldigvis å fjerne rattet. Er ikke kjempe kjent med mye elektronikk så jeg satt det bare pent på plass igjen etter såvidt å ha sett det. Noen som vet hvor man kan finne tak i koblingsskjema? Quote
Recommended Posts