knutarn Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Har en Mercedes s124 stasjonsvogn 300tdt som jeg driver og pusser opp.lurte på hvor jeg kan få taki BLACKWOOD - ANTHRACITE til midtkonsoll osv? Også lurte jeg på hva jeg må gjøre får og oppdatere el sete justeringen til memmory. ? Quote
FrodeS Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Det første du spør om aner jeg ikke. På det andre, så må du bytte setet, evt. muligens bare motorene, samt ledningsnett og brytere. Quote
MercedesW124 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Lurer på om det er E500 limited tre han er på jakt etter Quote
knutarn Posted September 11, 2014 Author Posted September 11, 2014 Ja det kan nok stemme:) så et bilde på google av det Quote
modzona Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Sete må du ha ny kontroller enheten under setet som er for memory samt korrekt ledningsnett til kontrolleren og kontrolleren i døren. Er kanskje noen små deler til men på tegningene i EPC var det ikke så lett å se i farten. Treverket i 500-limited heter birdseye maple wood. Anbefaler ebay.de for å finne disse delene. Vil ikke bli enkelt. Edit. Så det enkleste vil nok være å få tak i et utslitt sete å ta komplett bunn fra den. Ledningsnettet burde ikke være så vanskelig å lage selv. Er nok bare 2-4 ledninger ekstra. Quote
FrodeS Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Edit. Så det enkleste vil nok være å få tak i et utslitt sete å ta komplett bunn fra den. Ledningsnettet burde ikke være så vanskelig å lage selv. Er nok bare 2-4 ledninger ekstra. Njah, det er ganske store forskjeller. Med memory er det en kontroller under setet, mens med vanlig el.sete er det bare ledninger fra bryteren rett inn i hver motor. Quote
modzona Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Okei. Har bare hatt oppe seter med memory. Så bare raskt i EPC. Men uansett motorene sitter jo fast i bunnen/rammen setet sitter på. Så er bare å dra ut wire'ene som går til girkassene og montere nytt sete. Så vi kan jo slå fast at enkleste er et komplett sete/bunn. Så er det ganske greit å gjøre. Quote
Recommended Posts