Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en Mercedes s124 stasjonsvogn 300tdt som jeg driver og pusser opp.lurte på hvor jeg kan få taki BLACKWOOD - ANTHRACITE til midtkonsoll osv?

Også lurte jeg på hva jeg må gjøre får og oppdatere  el sete justeringen til memmory. ?

:)

• 4 weeks later...
Posted

Sete må du ha ny kontroller enheten under setet som er for memory samt korrekt ledningsnett til kontrolleren og kontrolleren i døren. Er kanskje noen små deler til men på tegningene i EPC var det ikke så lett å se i farten.

Treverket i 500-limited heter birdseye maple wood.

Anbefaler ebay.de for å finne disse delene. Vil ikke bli enkelt.

Edit. Så det enkleste vil nok være å få tak i et utslitt sete å ta komplett bunn fra den. Ledningsnettet burde ikke være så vanskelig å lage selv. Er nok bare 2-4 ledninger ekstra.

Posted

Edit. Så det enkleste vil nok være å få tak i et utslitt sete å ta komplett bunn fra den. Ledningsnettet burde ikke være så vanskelig å lage selv. Er nok bare 2-4 ledninger ekstra.

Njah, det er ganske store forskjeller. Med memory er det en kontroller under setet, mens med vanlig el.sete er det bare ledninger fra bryteren rett inn i hver motor.

Posted

Okei. Har bare hatt oppe seter med memory. Så bare raskt i EPC.

Men uansett motorene sitter jo fast i bunnen/rammen setet sitter på. Så er bare å dra ut wire'ene som går til girkassene og montere nytt sete.

Så vi kan jo slå fast at enkleste er et komplett sete/bunn. Så er det ganske greit å gjøre.