Tor Erik Skaug Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Da er det ca 1 bil til min nye bil går i lås og ikke får gjort noe endringer mere, å da er jo det store problemet enda hvilken farge skal jeg velge........ Har sett et par biler i trafikken med diamond silver å syns den er fin ....men er jo litt vanskelig å avgjøre når man ikke bilen ortlig., man ser blåsjæret godt da. Så hvis noen har erfaring med fargen om hvordan den egentlig er osv så had det vært fint om noen hadde noe goe bilder Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Mye bra bilder på google da Om det ikke er rett bil, så ser man iallefall fargen om du skriver fargekoden i søkefeltet på google bilder. Den fargen, med mye chrom, tror jeg blir veldig lekkert Quote
Tor Erik Skaug Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Den ser veldig bra ut, dette er samme bilen, er vertfall en farge ikke mange andre har... Blir sikkert mye penere med mørke ruter Quote
Tor Erik Skaug Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Her er ei bil med sota ruter.....trur jeg går for den fargen....har til tirsdag å bestemme meg før bilen går i lås Quote
Tor Erik Skaug Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Vanskelig å di. Men tror ikke den er så ille med tanke på møkk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Få påmontert skvettlapper, så unngår du møkk langs bakant av brønnene og forkant av kanalene, bare et godt råd Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Har ikke Biltema..... neida. Er det ikke mulig med AMG kit? Kanskje det er utformet slik at man slipper så mye søl på slike steder. Quote
Megaoctane Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Skvettlapper er kun laget for å følge konturene til vanlig baksjerm, ikke AMG baksjerm Quote
Tor Erik Skaug Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Skvettlapper er ikke akkurat pent da, tror jeg står over den Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hver sin smak. Pent eller ei, så er det iallefall svært praktisk for både bil og lakk Quote
Recommended Posts