ØHN Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Link til shine: http://www.detailersclub.no/forum/topic/21443-cuprite-brun-mercedes-benz-e-klasse-oehn-detail/ Quote
Tor Erik Skaug Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Der har du gjort en kjempejobb,, regner med han var storfornøyd? Hvor mange timer brukte du? Quote
ØHN Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Du har peiling på maskinpolering, og veit at det må gnukkes litt for ripefrie solbilder. Ekstra hyggelig å høre sånn kommentar da, Tommern. Quote
Toalmar Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Hei ØHN. Er kjemepeimponert over hva du får til. Sier bare som Heidi Weng. "Jeg bøyer meg i hatten" Quote
RuneT Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Helvete for en jobb.... Utrolig så fin den blei. Dette må da også være en av få 212 som ikke er avantgarde? Kjøpte en nettopp en til min svigerfar, og leita lenge for å unngå avantgarde... Quote
ØHN Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Hei ØHN. Er kjemepeimponert over hva du får til. Sier bare som Heidi Weng. "Jeg bøyer meg i hatten" Takk, jeg tar av meg støvet og hilser tilbake. Quote
ØHN Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Helvete for en jobb.... Utrolig så fin den blei. Dette må da også være en av få 212 som ikke er avantgarde? Kjøpte en nettopp en til min svigerfar, og leita lenge for å unngå avantgarde... Takk, kjenner denne shinen i skuldrene noen dager etter. Facelift Elegance er nok også tynt i utvalget, virker som alle skal ha Avantgarde. Jeg er Elegance-mann på min hals, men Avangarde med komfortfjører er kanskje ok. Quote
mosteen Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Helt vilt! Grattis med den jobben, den ble utrolig fin! Quote
MB JON Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Eier måtte vel tro det var en annen bil når han hentet den Vedlig bra :D Quote
Megaoctane Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 dette var virkelig bra jobb. Mange advarer mot lyst/beige interiør, pga skitt etc. Men denne ble jo ganske bra likevel, og ikke så skitten for å være taxikjørt. Eller gikk jeg glipp av noe tekst om at setene hadde trekk etc.. Quote
Tor B Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Fantastisk! Håper jeg blir like flink en dag... Quote
Guest alexanderst Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Sier det igjen, veldig bra jobbet ØHN. Dette er en Avantgardebil, ikke Elegance Quote
gr8pics Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Fantastisk! Kan jeg spørre hva du tok for jobben? Påtar du deg flere jobber også? Quote
Rudi Posted October 20, 2017 Posted October 20, 2017 ikke sett denne før nå. et nydelig stykke arbeid ØHN Quote
Recommended Posts