bska Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Takk til Charlie for excellent dekk omlegging i dag :D Kjempe service og et imponerende håndlag. Får kona til Charlie samme touch så...... - vel jeg sier ikke mer. Nå er jeg skikkelig spent på hvordan Falken Azenis dekka funker på vogna. Gleder meg som en guttunge til jeg får slengt de på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Han Charlie vet å behandle maskinen med følsomme og myke hender!!! Det ser ut til å være lekre gummier du har fått tak i der.....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Takker og bukker for komplimenter!! :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gøran Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Tenkte det manglet et bilde her.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Som dere ser så må det hansker til når man skrur på alt slags annet mask enn Mercedes, hehe!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts