Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann.

Har en Mercedes ml320 amg 2001 model med ac.

Problemet er at når jeg aktiveres ac knappen kommer lyset i knappen på, men kompressor og de to viftene foran motoren starter ikke og jeg får altså ikke kald luft inn i bilen.

Systemet er sjekket og det er nok gass, de fant også en lekkasje rundt sirkulasjonspumpen som ble fikset og ordnet. Noen som har ideer?

Posted

Hei. Har samme problem på min 2001 220 cdi.  Jeg byttet kompressor, men det viser seg at det ikke kommer signal til kompressor, så den starter ikke.

• 4 weeks later...
Posted

Jeg fikk ny kompressor av bilselger. Nypris på kompressoren var 5300 kr. Hadde jeg måttet kjøpt den selv, så hadde jeg kjøpt en brukt, eller fått den fra polen via en kjenning.  Brukt kompressor får man for 1000-2000, og ny i polen koster de vel et par tusen.

Posted

nå kan det vel tenkes at denne som er såpass gammel ikke har annet enn 38-pin, men uansett vil jeg tro at man ikke får annet enn motorkoder på en billig en, pleier som regel å begrense seg dit med de billige på mercedes...