Jump to content

Nanolakk

Guest Geggi

Recommended Posts

Guest Geggi

Noen som har gjort erfaringer med denne nye lakken?

Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger, takk. :wink:

Guest Ronnie Westpold

Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger' date=' takk. :wink:[/quote']

Vet ikke hva den heter men det er vel den nye lakken på MB du mener,

Jeg hadde den på siste 211`n min. var faktist overraskende mye steinsprut på den etter 20000km. Men den var veldig blank og fin. Den var jo da også pleiet mye :)

Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger' date=' takk. :wink:[/quote']

Vet ikke hva den heter men det er vel den nye lakken på MB du mener,

Jeg hadde den på siste 211`n min. var faktist overraskende mye steinsprut på den etter 20000km. Men den var veldig blank og fin. Den var jo da også pleiet mye :)

La merke til all steinspruten for et par mandager siden. Nesten godt å se det ikke bare er fronten min som er pepret, selv om det ikke var noe vakkert syn.

Blankheten var det ikke stort å si på :-D

Guest Geggi

Det jeg tenker mest på er om den er så motstandsdyktig mot riper som MB hevdet når de lanserte den. Den er standard på alle nye MB'er i dag.

Guest Ronnie Westpold
Det jeg tenker mest på er om den er så motstandsdyktig mot riper som MB hevdet når de lanserte den. Den er standard på alle nye MB'er i dag.

Det er nok ikke så bra som de vil ha det til. Bilen min var kun håndvasket

og det var masse vaskeriper på den allerede. :?

Guest E320 CDI

Er ikke stor forskjell fra den gamle lakken... Er en litt annen herder, denne gjør lakken tåler litt mer. Men vaskeripene kommer uansett!