Guest Geggi Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Noen som har gjort erfaringer med denne nye lakken?Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger, takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Sikker på at du ikke mener; PIANOLAKK??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Sikker på at du ikke mener; PIANOLAKK??? Ikke hørt om nanolakk? Tror det var Spies Hecker som var først ute med dette. Inge bruker det, så det går sikkert ann å spørre han litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Overså du kanskje smilefjeset? Har hørt om nanolakk, men vet ikke mye om det dessverre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Noen som har gjort erfaringer med denne nye lakken?Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger' date=' takk. [/quote'] Vet ikke hva den heter men det er vel den nye lakken på MB du mener,Jeg hadde den på siste 211`n min. var faktist overraskende mye steinsprut på den etter 20000km. Men den var veldig blank og fin. Den var jo da også pleiet mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Noen som har gjort erfaringer med denne nye lakken?Det ble jo sagt at den skulle være mye bedre enn den gamle lakken da den ble introdusert for 2(?) år siden. Både positive og evt. negative tilbakemeldinger' date=' takk. [/quote'] Vet ikke hva den heter men det er vel den nye lakken på MB du mener,Jeg hadde den på siste 211`n min. var faktist overraskende mye steinsprut på den etter 20000km. Men den var veldig blank og fin. Den var jo da også pleiet mye La merke til all steinspruten for et par mandager siden. Nesten godt å se det ikke bare er fronten min som er pepret, selv om det ikke var noe vakkert syn. Blankheten var det ikke stort å si på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Det jeg tenker mest på er om den er så motstandsdyktig mot riper som MB hevdet når de lanserte den. Den er standard på alle nye MB'er i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Det jeg tenker mest på er om den er så motstandsdyktig mot riper som MB hevdet når de lanserte den. Den er standard på alle nye MB'er i dag. Det er nok ikke så bra som de vil ha det til. Bilen min var kun håndvasketog det var masse vaskeriper på den allerede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E320 CDI Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Er ikke stor forskjell fra den gamle lakken... Er en litt annen herder, denne gjør lakken tåler litt mer. Men vaskeripene kommer uansett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Nedtur.... Hadde virkelig tro på denne "nyvinningen"..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts