myhre Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Hei, Jeg tror at bilen min lekker litt både her og der. Så jeg tenkte å leie meg en røyk maskin å sette inni (en sånn diskotek ting). Er det noen annen bedre måte å sjekke pakningene på? Quote
Frode Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Som vi diskuterte på mandag, bytt radiator først, har du gjort det.? Deretter sjekker du slangene (de som er til radiatoren ser du på mens du bytter) deretter er det bare å fylle opp og starte, du ser det med en gang om det kommer fra vannpumpe etc... Quote
myhre Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Ja ja fine Frode, Eg får nye radiator på mandag. Fra Radiator service men det eg tenke på nå e, pakninger rundt dører, sol tak å sånne ting. Det blir sinnsykt vått på gulvet på passasjer side,(når det regner) men eg kan ikje kjenne någe vått i himmlingen. Så derfor tenkte eg på røyk maskin for det vil jo trenge ut der det er åpent. Eller? Quote
modzona Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Så at de brukte røykmaskin trikset en gang på wheeler dealers. Var vell en Aston Martin hvis jeg ikke husker helt feil.. Så er vell bare å kjøre på. Quote
Mr. Nygård Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Jeg har hørt at en svakhet på 126 - biler er rust i torpedoveggen under batterikassen en plass. Rundt dreneringshull og kabelgjennomføring. Har du hatt ut tepper for å sjekke gulvet? Quote
Egil A Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Sjekk (og rengjør) drenering fra takluke. Tett drenering herfra vil gi vann på gulvet foran. Quote
nnordlie Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 På min S124 var gummitetningen rundt kablene der de går igjennom på passasjersiden som var spukket. Quote
Recommended Posts