aursunding Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Hei! Jeg oppdaget her om dagen att bilen begynte å slite ett dekk skjevt(venstre bak). Fant ingen feil på foringer etc som kunne forårsaket feilen. , men så oppdaget jeg hva som var galt. Bilen er lavere på venstre side bak. 1,5 cm i motsetning til høyre bak. Bilen har akkurat gått 195,000 km. Det er luft fjæring på alle hjulene. Kan noen hjelpe meg med feilen? Må jeg kalibere bilen eller? Quote
Guest 1042 Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Skal ikke se bort fra at det er slitasje i foringer bak. Spesielt nedre ytre foringen på bærearmen. Min sleit hjul på innsiden. Ikke så lett å få skikkelig press på for å sjekke denne foringen. Følte selv at de virket bra på min, helt til jeg fikk av trykket i belgen (og sammenlignet med nye). Kan selvfølgelig være andre foringer også. Høyde mener jeg skal kunne justeres individuelt på alle 4 hjul på biler med airmatic. Er lenge siden jeg var i den seksjonen på Star-diagnosen nå, så med forbehold om feil. Biler uten airmatic kan visstnok ikke justeres individuelt. Quote
aursunding Posted August 5, 2014 Author Posted August 5, 2014 takker for svar, skal undersøke dette. høyde kan jeg justere på min ja. Quote
Recommended Posts