Kenneth Sivertsen Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Noen her inne som har peiling på 140 serien? Gjelder en 91 400sel Har problemer med varmeapp, dette virker ikke på noen hakk. Jeg kjøpte nettopp bilen men det blåste fint i varmapp når jeg kjørte hjem. Men det begynte å streike på tur hjem, nå er det ikke noe liv uansett om det står på auto el max. Så har jeg noe tull med vakumsystemet. Sentrallås virker ikke, samt sikte pinnene. Men jeg fikk ned nakkestøttene når jeg kjørte hjem, men mulig det bare var flaks. Noen som har vært borti eller hørt om disse feilene? Er det så enkelt at det er motstand på vifta og pumpa under setet til lås osv? Quote
Khan1 Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Har opplevd det med varmeapparatet en gang på min W140. Jeg leste da på nettet at det som regel kun trengs oppsmøring av viften. Så da tok jeg ut viften og smurte den opp, etter dette har den fungert perfekt. Dersom det ikke skulle fungere er det som regel motstanden. Det er pumpa under setet som styrer sentrallås, ryggepinner osv. Dersom disse ikke virker er det nok pumpa som har tatt kvelden. Men et enkelt forsøk kan være å plugge ut pumpe vente 5 min og plugge den inn igjen. Er du heldig vil en slik reset løse problemet. Quote
Kenneth Sivertsen Posted August 5, 2014 Author Posted August 5, 2014 Har opplevd det med varmeapparatet en gang på min W140. Jeg leste da på nettet at det som regel kun trengs oppsmøring av viften. Så da tok jeg ut viften og smurte den opp, etter dette har den fungert perfekt. Dersom det ikke skulle fungere er det som regel motstanden. Det er pumpa under setet som styrer sentrallås, ryggepinner osv. Dersom disse ikke virker er det nok pumpa som har tatt kvelden. Men et enkelt forsøk kan være å plugge ut pumpe vente 5 min og plugge den inn igjen. Er du heldig vil en slik reset løse problemet. Takker. Skal prøve dette Quote
Kenneth Sivertsen Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Har noen peiling på hvorfor vindusvisker stopper ca 5cm opp på ruten? Den "stopper" på stillingen sin for så og hoppe litt opp på ruta. Veldig irriterende Quote
Recommended Posts