Thomas Madsen Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Var hyggelig å møte noen av dere, andre ikke fullt så hyggeli hehehe Neida, var hyggelig å møte alle som kom, før jeg måtte rette nesa hjemover til syke barn, og kjærring som maser... Kommer sterkere tilbake neste gang, eller en annen gang... Også kommer jeg en tur innom på Grombil selvsagt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Du er velkommen på Grombil! Hilser ordentlig på deg da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 pass på att dere har med ett par skiltplater til meg da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 FrodeS sørger for det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts