Khan1 Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Noen som vet om et bra og rimelig verksted i Oslo/Akershus som utfører jobb når man har egne deler? Skulle fått byttet registerkjede på min S320 2001 med M112 motor. Vet at Bergs gjør dette og er flinke, men på grunn av ferieavvikling er det 3 ukers ventetid. Ønsker å få dette gjort raskest mulig. På forhånd takk Quote
Tor B Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Litt unna, da dette er i østfold. Men bruker disse bestandig. Veldig flink med Mercedes, og ikke minst rimelig! http://www.180.no/firmavis/30414920269501.htm Var lit skeptisk i starten når jeg fikk dem anbefalt. Vanlig Mekonomen verksted tenkte jeg. Men han som driver det er spesialist på Mercedes. Har anbefalt dem til flere og alltid fått skryt for godt utført jobb og lave priser. Om jeg ikke tar feil tar de 599 pr tim + mva. I tillegg fant de feilen på en 210 2001 modell jeg hadde etter 20 minutter. Før det hadde jeg kjørt diagnose på lokalt verksted og blitt "lurt" til å bytte deler for ca 10.000 Når jeg satte den dit fikk jeg beskjed om at han måtte bytte en del til 38 kroner (kontakten på den ene dysa) Quote
Megaoctane Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Brukte Gangnes en del når jeg kjøpte min W211 hos Askim Auto. Det var 6 mnd garanti og Gangnes tok garanti jobbene. Quote
Tor B Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Har du samme erfaring som meg...? Nå vet du kanskje ikke så mye om pris siden du brukte dem på garanti. Byttet akkurat olje på gearkasse der 2250 + mva alt inkludert. Samtidig fant han ut at jeg burde bytte løpehjul for multireim. Der betalte jeg kun for delen, siden han uansett hadde ledig tid under oljeskift. Quote
Khan1 Posted August 8, 2014 Author Posted August 8, 2014 Takk for gode tips Får høre med han i Østfold først Quote
Megaoctane Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Gangene var grei han, men aldri mer Askim autosalg eller andre sånne "små" bilsalg. Betaler heller litt mer og vite at ting vil bli tatt på garanti uten at jeg må ringe og purre 6-7 ganger. Quote
Recommended Posts