MBDesign Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Hadde opp Duoventilen for å rense denne her for noe uker siden, har i ettertid fått en del lekk på frostvæska mi, må etterfylle rett som det er, grunnen til at jeg nevner Duoventilen er fordi det bobler, kommer vann ut rundt duoventilen, spesielt når bilen blir varm, kan det være der frostvæsken forsvinner fra? skal det være noe ny pakningtett rundt Duoventilen ved montering igjen kanskje, er litt usikker jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meg selv Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Hadde opp Duoventilen for å rense denne her for noe uker siden, har i ettertid fått en del lekk på frostvæska mi, må etterfylle rett som det er, grunnen til at jeg nevner Duoventilen er fordi det bobler, kommer vann ut rundt duoventilen, spesielt når bilen blir varm, kan det være der frostvæsken forsvinner fra? skal det være noe ny pakningtett rundt Duoventilen ved montering igjen kanskje, er litt usikker jeg da Da fant jeg feilen, jeg hadde skrudd en av de lange skruene inn på feil sted, dvs jeg skrudde en for lang skrue inn rett over der hvor slangen til frostvæska kommer inn på Duoventilen, altså så laget jeg ett hull på slangen, systematiserer man under demontering av en del, og setter det i sammen igjen i motsatt rekkefølge, så går alt så mye bedre, ja ja, kløna meg, man lærer så lenge man lever, å godt er det. Noen som har ett navn på ett produkt på hva man bruker for å tette igjen ett hull i ei slange som det går litt vanntrykk i ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Tror du bør satse på en ny slange! Sånne reperasjoner blir sjelden bra! Evnt. hvis slangen er lang, kan du kappe litt av der hullet er... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts