T-boy Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Mine begynner å forvitre av solas UV, så jeg lurer på å friske dem opp med et eller annet stoff. Men hva? Noen som har prøvd og funnet noe brukbart med bra UV blokking? Quote
Guest Hagto Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Hva med denne ? http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g3000-heavy-duty-headlight-restoration-kit/ Quote
T-boy Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Takk for den, men den ser lite egnet ut siden sensorene er så små og det er jo bare sliping og polish. Jeg ser for meg at jeg må slipe med enn man gjør på lykter og fylle opp igjen endel. Da trengs det nok en klarlakk eller noe 2 komponent fyllmasse. Jeg har 2 komponent klar epoksy, men den har ingen UV blokking så det varer vel ikke så lenge. Quote
Guest Hagto Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Slip ned da vel, så legger du klarlakken polerer og til slutt legger på en uv beskyttelse, det får du kjøpt utenom Quote
Guest Hagto Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Vet relekta leveren type, men usikker på om de selger til privatperson Quote
T-boy Posted August 8, 2014 Author Posted August 8, 2014 Takk, de selger bare til firma. Jeg finner vel noe. Quote
Recommended Posts