Jens Honoré Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Hallo Her en dag oppdaget jeg at jeg ikke fikk opp bagasjelokket på min R107 280 SL. Har prøvd med nøkkel, men til ingen nytte. Ser for meg 2 senario: - Ofre ei baklykt, for å prøve å komme inn. - Bore opp låsen for så å komme meg inn. Noen som har en bedre/billigere ide/forslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Det kommer jo ann på grunnen til at bagasjelokket ikke går opp. Er det låsen som har gått i vranglås er det vel liten vits i å ikke borre den ut siden den bør byttes allikevel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 Jeg kan vri nøkkelen rundt men det skjer ikke noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Jeg kan vri nøkkelen rundt men det skjer ikke noe. Da ville jeg sprøyta noe inni der for å se om du får fart på mekanikken inni der samtidig som du banker med henda for å riste løs litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Itte øje lirking så kom an faen meg. Der slapp eg billigt unna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 biler er som damer, man kommet langt med litt lirking... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts