Jump to content

Recommended Posts

Posted

BOS skiftet kompressor og fyllte freon på ac anlegget på 210'n men anlegget er dødt.

Noen som kjenner til hvor jeg bør feilsøke først? Er det en trykkbryter elns som må byttes?

Posted

Var inne å sjekka i tråden din. Ser du ikke har den elektroniske klimaen. Den er fin, for der kan man sjekke endel ting i den skjulte menyen.

Virka det når de hadde fyllt? De testa det vel på plass?

 

Det første jeg hadde gjort, er å ta av beskyttelsesplata under framme og sjekka opp under lykta på førersia. Der sitter i alle fall tørkefilteret på bensinbila. Ettersom det får noen år på seg, kan det fort ruste hull i de.

Sitter forran hjulet og er en rund kopp. Evt skiftes fra motorrommet, men det er under de ruster først.

Sjekk det.

Posted

De var litt stressa og tror ikke de sjekka det så mye videre..

De hadde nede plata når de tok kompressoren, de burde vel ha sett om tørker var rustet da, eller?

 

 

 

Posted

De var litt stressa og tror ikke de sjekka det så mye videre..

De hadde nede plata når de tok kompressoren, de burde vel ha sett om tørker var rustet da, eller?

De burde de kanskje, hva vet jeg? Det jeg har sett som er gjenngangere på 210 er rustne tørkefilter og at salt eller steinsprut tar kjøleren fremme. Litt vanskelig å sitte her å tippe i løse lufta.

Har du sånn rød diode som lyser hele tia i knappen?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...