Roger H. Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 BOS skiftet kompressor og fyllte freon på ac anlegget på 210'n men anlegget er dødt. Noen som kjenner til hvor jeg bør feilsøke først? Er det en trykkbryter elns som må byttes? Quote
tommern57 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Var inne å sjekka i tråden din. Ser du ikke har den elektroniske klimaen. Den er fin, for der kan man sjekke endel ting i den skjulte menyen. Virka det når de hadde fyllt? De testa det vel på plass? Det første jeg hadde gjort, er å ta av beskyttelsesplata under framme og sjekka opp under lykta på førersia. Der sitter i alle fall tørkefilteret på bensinbila. Ettersom det får noen år på seg, kan det fort ruste hull i de. Sitter forran hjulet og er en rund kopp. Evt skiftes fra motorrommet, men det er under de ruster først. Sjekk det. Quote
Roger H. Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 De var litt stressa og tror ikke de sjekka det så mye videre.. De hadde nede plata når de tok kompressoren, de burde vel ha sett om tørker var rustet da, eller? Quote
tommern57 Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 De var litt stressa og tror ikke de sjekka det så mye videre.. De hadde nede plata når de tok kompressoren, de burde vel ha sett om tørker var rustet da, eller? De burde de kanskje, hva vet jeg? Det jeg har sett som er gjenngangere på 210 er rustne tørkefilter og at salt eller steinsprut tar kjøleren fremme. Litt vanskelig å sitte her å tippe i løse lufta. Har du sånn rød diode som lyser hele tia i knappen? Quote
Roger H. Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Ingen rød lampe som lyser i denna bilen. Fikk sjekka at der var fullt trykk, så ingen lekkasje... Før følge opp det du nevner her... Takker Quote
Recommended Posts