Guest CLK 230 Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Har tenkt å sette bort bilen til spesialister innen rens og polering.Jeg har observert at det er en del maskinvask striper i lakken. For å få bort disse har jeg tenkt å la et firma dyprense lakken og maskinpolere deretter. Hvilke firma i oslo området er det som har utmerket behandling som gir et godt resultat? Pris spiller ingen rolle,takknemmelig for tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Jeg bruker noe som heter konows bilpleie. Ring på 22804400 å snakkmed Stian eller Andre. De er veldig dyktige. Ellers så her de også ennabo som driver med det samme som heter Lie`s Superschine han er også veldig dyktig. har ikke nummeret men det finner du på opplysningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Haugens Bilshine i Oslo har klubben avtale med.de foretar Ditec behandling av lakk.Jeg har bestilt time hos de 1 juni.har god tro på Ditec behandling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Haugens Bilshine i Oslo har klubben avtale med.de foretar Ditec behandling av lakk.Jeg har bestilt time hos de 1 juni.har god tro på Ditec behandling. Fjerner Dietec børste riper forårsaket av maskinvask da? hvis ja så er jo det et alternativ jeg skal ha i bakhodet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Jeg bruker noe som heter konows bilpleie. Ring på 22804400 å snakkmed Stian eller Andre. De er veldig dyktige. Ellers så her de også ennabo som driver med det samme som heter Lie`s Superschine han er også veldig dyktig. har ikke nummeret men det finner du på opplysningen. Sjekker ut disse nå! Takk for opplysningen. ringer og sjekker priser etc i dette øyeblikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Fjerner Dietec børste riper forårsaket av maskinvask da? hvis ja så er jo det et alternativ jeg skal ha i bakhodet. De polerer bilen før de behandler den. Så, ja, det fjerner riper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dr_BASS Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Ring Espen Brattli på hotell continental garasjen, han gjør dette med ett meget bra resultat. Bare forklar hva du vil ha gjort, prisen er heller ikke så ille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Hei Hvor mye koster det for et "bra" polering og vask hos disse profosjonelle karene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geir reidar Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 kontakt k2000. alt av striper forsvinner.. se link....http://www.k2000bilpleie.no/tefcar.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Hei Jeg tenkte i Oslo og omegn område, noen som har erfaring ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dr_BASS Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 På jobben min polerer vi, har kunder som bla Kjell Inge Røkke, Petter Stordalen og mr Ulven så noe riktig bør vi jo gjøre Pris avhenger veldig på bilen, tilstand på lakk, farge +++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 På jobben min polerer vi' date=' har kunder som bla Kjell Inge Røkke, Petter Stordalen og mr Ulven så noe riktig bør vi jo gjøre Pris avhenger veldig på bilen, tilstand på lakk, farge +++[/quote'] hvor jobber du? Lakkkvaliteten er jo god. er tross alt en 04 modell så no slitt lakk er det ikke.Er bare en del striper pga at forrige eiger har kjørt bilen i maskinvask med børster. ingen store dype striper... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dr_BASS Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Vi holder til på hotell continetal plaza og bristol. Vil anta en pris på rundt 1500 for lakkrens og polering vi utfører også innvendig rens, skinnbehandling m.m. ring 22411321 for avtale evt 22825301 for hotell bristol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest som Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Noen i Bergen som kan anbefales til slikt arbeid ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Vi holder til på hotell continetal plaza og bristol. Vil anta en pris på rundt 1500 for lakkrens og polering vi utfører også innvendig rens' date=' skinnbehandling m.m. ring 22411321 for avtale evt 22825301 for hotell bristol[/quote'] ---------------------------------------------------------------------------------- Var innom denne herren idag og merket han vet hva han gjør. Så på bilen at den var veldig bra velholdt både utvendig og innvendig. Vurderer å bli fast kunde jeg også Mvh Hav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts