Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har kommet over ett sett med slike felger jeg har hatt lyst på lenge.

Problemet er at den ene har høydekast og må rettes. 19" hvis det har noe å si.

Det er også litt merker etter kantkjøring men det så ut til å være lite. (Har kun sett bilder da hjulene befinner seg i Trondheim sentrum og jeg 50 mil unna)

De er i polert aluminium og klarlakken har sluppet litt på noen flekker opplyser selger. 2 nye dekk og 2 som går ut sesongen. Får de for 2500-3000,- så det er jo billig nok. Spørsmålet er bare om retningen blir bra?

Ingen i nærheten av Trondheim sentrum her som kansje hadde gidde å sett på de for meg?

Posted

Pratet med selger nå og han sa at han hadde kjørt nedi ett hull og hadde fått en vibrasjon etter det. Det gikk fint å kjøre med men var irriterende. Så det er nok ikke all verden til bulker men en rep koster det samme uansett.

Posted

Pratet med selger nå og han sa at han hadde kjørt nedi ett hull og hadde fått en vibrasjon etter det. Det gikk fint å kjøre med men var irriterende. Så det er nok ikke all verden til bulker men en rep koster det samme uansett.

Du må ikke kjøre med en skada felg, det kan utvikle seg å gi alvorlige følger.

En reparasjon avhenger av type felg, materiale og skadeomfang.

Her er link til de som Martin refererte til: http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=63503.0

-a-

Posted

Blir rep uansett hvor lite det rister. Hater slik risting. Det neste hadde selvsagt vært å testet de på bilen før handel men det lar seg ikke gjøre da jeg bor for langt unna. Men en kompis av meg so kjører lastebil skulle forbi der på tirsdag igjen så han kunne se på de og evt ta de med.

Ser åpning av jobbene de har gjort at det evt hadde fristet å fått de polert og shinet opp som tilnærmet nye men det må nok ventes med da budsjettet ikke tillater det i år...