Guest tommy Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 hei jeg lurte på om noen hadde erfaringer med bytte av disse?? fikk et tips om at jeg måtte ta av innsuget for å komme lettest til??? og hvor eventuelt lade releet sitter på en sånn bil?? på forhånd takk for eventuelt alle svar!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 hei jeg lurte på om noen hadde erfaringer med bytte av disse?? fikk et tips om at jeg måtte ta av innsuget for å komme lettest til??? og hvor eventuelt lade releet sitter på en sånn bil?? på forhånd takk for eventuelt alle svar!!!!! Du må ta av innsuget for å komme til alle glødepluggene. Det er jævl... trangt, og vær forsiktig, pluggene kan ha "brent" seg fast slik at du risikerer å knekke de. Glødereleet sitter på venstre innerskjerm, like ved abs kontrollen. Sort boks som er rektangulær. Kan ikke misse den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gøran Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Å prøve å spare tid med å ikke ta av innsug, resulterer i at du bruker mye lenger tid. Det har jeg erfart på den vonde måten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tommy Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 tusen takk for svarene gutter.. jeg for vel et verksted til å bytte de i tilfelle jeg skulle være (uheldig) å knekke noen av de.. vet ikke hvor lite som skal til før de knekker men det er vel kansje tryggere å få en som har gjort det litt flere ganger enn det jeg har gjort det til å gjøre det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 tusen takk for svarene gutter.. jeg for vel et verksted til å bytte de i tilfelle jeg skulle være (uheldig) å knekke noen av de.. vet ikke hvor lite som skal til før de knekker men det er vel kansje tryggere å få en som har gjort det litt flere ganger enn det jeg har gjort det til å gjøre det.. Få fastpris på arbeidet itilfellet at de knekker noen av de. Da må toppen av i de fleste tilfeller. Det koster fort noen tusen ekstra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond N Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 spørs om de vil gi deg fast pris på den jobben hadde en slik bil på merkeverksted og måtte ned og skru ut 2 av pluggene sjøl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts