Guest Lars Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Hvilken telefon passer i min 2000 mod e-klasse med audio 30? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Stort sett de fleste, ta kontakt med din BOS-forhandler og de har forskjellige adaptere som eventuelt kan kjøpes til forskjellige telefoner (går jeg ut fra)..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle H Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Sjekk holderen å let etter telefon på Finn.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje B Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 jeg har en slik,http://www.viseeo.no/?gclid=CjwKEAjw8ZzHBRCUwrrV59XinXUSJADSTE5kRX68tNDjGVMJjnNRaGdQwJ7NMUyZZ77uux6XrmeBTRoC31bw_wcB funker som bare det, bilen tror der er montert en org. tlf men det er en blåtann enhet som blir bindeleddet mellom din smart tlf og bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts