mb kjell Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Som topic sier så sliter jeg med sjåførsete i bil min. Er en 90 mod 24v 300E det er snakk om, er elektriske seter i den foran men dessverre virker ikke sjåførstolen.... ingen av funksjonene på den.... er ev typen med memory. er lys i panelet på døra men null funksjon.. noen som har vært borti dette før å har ett godt tips til hva det kan være? har forresten sjekka sikringer,kabelpakka gjennom døra, etc.... Quote
mb kjell Posted July 26, 2014 Author Posted July 26, 2014 Er forresten 14 ledninger inn i panelet på passasjerdøra å 6 ledninger på sjårførdøra..., virker som om hovedstrømmen går i passasjerdøra da det noen grove kabler der hvor det er strøm, men på sjåførdøra finner jeg ikke strøm å det kun er tynne kabler der.. Hvilke reele styrer setet evt?? hvilke kabler i sjåførdøra skal det være strøm i? Quote
tommern57 Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Lurer på om du kanskje finner noe om du søker på komfortrele? Quote
Recommended Posts