Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, har så flott comand online, men jeg klarer ikke helt å koble den opp mot Internett, får alltid feilmeldingen om at connected phone doesnt support data communication, prøver forresten med iPhone, noen som har fått til? :-)

Posted

Hei. Du får ikke koblet til Internett med iPhone. Comand Online trenger Dun-protokoll. (Dialog up network) Dette er en protokoll som begynner å bli gammel og støttes ikke av iPhone

Posted

Last ned appen blueDUN på mobilen, så skal det gå bra. Har gjort det selv på min xperia Z, og det fungerer opp mot min S212. :-)

Den app'en finnes ikke for iPhone.

Som sagt tidligere i tråden, det er nok ikke enkelt å få en iPhone til å virke mot Comand Online

Posted

Jeg bruker min iPhone 5S støtt og stadig for å dele Internett med mitt COMAND Online på min W205. Du trenger ingen appen eller annet rart, det eneste du må gjøre er å aktivere Internettdeling under Innstillinger. Lykke til!

Posted

Takk for svar, lurer på om den comand onlinen du har i w205 kanskje er hakket vassere og mer moderne enn jeg har i w212'en :-) Har prøvd deling av Internett og mye forskjellig jeg og, men virker ikke :(