Paalig Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Hei, har så flott comand online, men jeg klarer ikke helt å koble den opp mot Internett, får alltid feilmeldingen om at connected phone doesnt support data communication, prøver forresten med iPhone, noen som har fått til? Quote
Megaoctane Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Koble til telefonen via Bluetooth. Slå deretter på Internett deling på telefonen for å få det til å fungere. Quote
Toalmar Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Hei. Du får ikke koblet til Internett med iPhone. Comand Online trenger Dun-protokoll. (Dialog up network) Dette er en protokoll som begynner å bli gammel og støttes ikke av iPhone Quote
svekro Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Last ned appen blueDUN på mobilen, så skal det gå bra. Har gjort det selv på min xperia Z, og det fungerer opp mot min S212. Quote
Toalmar Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Last ned appen blueDUN på mobilen, så skal det gå bra. Har gjort det selv på min xperia Z, og det fungerer opp mot min S212. Den app'en finnes ikke for iPhone. Som sagt tidligere i tråden, det er nok ikke enkelt å få en iPhone til å virke mot Comand Online Quote
svekro Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Kan denne linke hjelpe deg? http://www.makeuseof.com/tag/set-iphone-dun-internet-connection/ Quote
Toalmar Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Kan denne linke hjelpe deg? http://www.makeuseof.com/tag/set-iphone-dun-internet-connection/ Desverre dette hjelper nok heller ikke for meg. Det skal visst virke på de siste utgavene av Comand Online. Quote
Robbiedeluxe Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Jeg bruker min iPhone 5S støtt og stadig for å dele Internett med mitt COMAND Online på min W205. Du trenger ingen appen eller annet rart, det eneste du må gjøre er å aktivere Internettdeling under Innstillinger. Lykke til! Quote
Paalig Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 Takk for svar, lurer på om den comand onlinen du har i w205 kanskje er hakket vassere og mer moderne enn jeg har i w212'en Har prøvd deling av Internett og mye forskjellig jeg og, men virker ikke Quote
Toalmar Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 I W205 så virker det, på W204 virker det på de dom er produsert ute i 2013 en gang mener jeg. Quote
Recommended Posts