Toalmar Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Hei Bilen har visst automatisk dipping av speil på passasjersiden når bilen settes i reverse. Dette får jeg ikke til å virke, er det noen som kan forklare hvordan jeg stiller inn dette? Quote
Guest 1042 Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Om det er som på 211, så må du sette bilen i revers, stille inn speil der du vil ha det og lagre innstilling i minnebanken på setet (M+1-3) Quote
svekro Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Velg din minneposisjon, sett bilen i revers, juster speilet på høyre side til den ryggeposisjonen du vil ha, trykk M knappen etterfulgt av speiljusteringsknappen nedover i min 3 sek. Nå skal speilet justere seg til ryggeposisjon ved neste rygging så fremt du har valgt din minneposisjon. Husk å påse at det lyser i knappen for valg av justering for høyre speil ved rygging, hvis venstre er valgt, vil ikke høyre speil justere seg til ryggeposisjon. Quote
Toalmar Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Har ikke minne på setene og er vel derfor dette ikke virker? Quote
Recommended Posts