Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, da var tiden inne for å bytte frontrute på 212'en...men når jeg skulle bestille time så lurte hun som jobba der om det var Varmetråder i frontruta på bilen, noe jeg var helt sikker på at det ikke var. I ettertid har jeg tenkt på at over kameraet som sitter i toppen av ruta krysser det to oransje striper.....noen som vet hva de er ? :)

Posted

Hvis det er varmetråder i frontruta på en bil ser man vel det, det har i det minste vært tilfelle på alle jeg har kjørt med slikt utstyr. Ingen av de har vært MB da.

Posted

BEstiller du ruteskift hos ett MB verksted (noe du burde gjøre så du får orginal rute) så ser de det på delefilmen om du har varmetråder eller ikke.

Posted

Fikk høre at det er standard på 212 med varme i ruta der vindusviskerene hviler... Kan ikke si dette for sikkert, men det var en på Hurtigruta carglas som mente det..

Posted

Det var varmetråder på min w212 der vindusviskeren var og der kameraet sitter på toppen av ruta.

Har tidligere fått skiftet rute på min W210 hos Mercedes skade på Økern. De satte inn pilkington glass og ikke mercedes....

Posted

Husk å kreve originalt glass!

Jeg hadde en uggen seanse med Motor-Trade og Riis hvor det ble montert en sånn dusinvare-rute, som ut over at den ikke var tonet heller ikke takla regnsensoren.

Så fort jeg fikk originalglass virket plutselig regnsensoren igjen.