sukram Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Får ikke lov av samboeren til å dra med meg gullet mitt videre, så dermed søker jeg ett nytt hjem til 220'en min. Stått lagret tørt på låve i 8 år, hvor jeg så kjørte den hjem for egen maskin. Lav km. kun 225.000 !!!! Hel, ren og pen innvendig. Skade langs hel førersiden, men ellers rustfri. Har også ekstra drivlinje, forstilling etc som følger med. Bør hentes på henger/flak, men kan kjøres en kort avstand. Står i Åros, Røyken kommune, Buskerud. Kommer flere bilder senere. Bilen er et prosjekt/delebil eller et godt utgangspunkt om man har venstre forskjerm, og dører. Selges for vrakpant, da jeg synes det er for ille å gjøre den til spiker Ta kontakt med Markus Lia. Tlf 93639999 Quote
Marevan Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Det er nok lurt med bilder, ellers blir nok mange skremt av ordet skade. Quote
Tor Anton Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 er det ASD på denne. Bilen i orden utenom skaden? Har du lykter og fanger?? Hengerfeste? Quote
sukram Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Sorry bilen er nå solgt. Har et hengerfeste du kan få om du vil. Ring meg på 93639999 Quote
Recommended Posts