KJV Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Etter litt over 4000km. i den nye C-klassen (C220 BT AMG) fikk jeg en overraskelse idet jeg skulle stige inn i bilen. Denne lå rett ved gasspedalen rett etter jeg hadde vært ute av bilen for å hente noe 10m. fra bilen ved togstasjonen. Tok 5 sek. så låste ikke bilen og trodde hele veien hjem at noen hadde vært frekke. Søkte opp delenr (står kun dette på denne delen) på Google, og jaggu fikk jeg treff! "Montagekeil" heter den på tysk og utifra det lille jeg skjønte av tysk brukes den til å montere kunststoff (har Artico). Da fikk jeg jo svar på halve mysteriet ihvertfall. Godt å vite at ingen hadde vært i bilen, men også forbløffet over at den etter 4000km. plutselig lå ved gasspedalen! Noen som har opplevd noe lignende? Quote
KJV Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Her er linken som jeg Googlet meg frem til...just in case noen lurer: http://www.sanima.de/kat/artikel_show.php?artnum=1300156 Ha en fortreffelig aften, folkens! Quote
Lars U. Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Nå er det noen som ikke får gjort jobben sin med å montere seterekk i Sindelfingen Quote
svekro Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Utrolig hva som er standardutsyr på Mercedes i dag.... Quote
Recommended Posts