Thomas Madsen Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Så denne lekkerbisken utenfor Carlton i Cannes. Var mye AMG ute og kjørte så gidder ikke legge ut bilder avdet. Blir litt rart når S-klasse er vanlig som taxi... Quote
ClasT Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Uff. Så ikke pent ut. Tror jeg hadde spart meg for det body kit der gitt. Quote
Thomas Madsen Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 Den var dritlekker å se i virkeligheten, kan være bildene ikke yter bilen rettferdighet for den var lækker.. Hva noe sånt vil koste i Norge har jeg ingen aning om, har aldri sett noe fra FAB design være priset noen gang så... Quote
ClasT Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Koster fort en 20-30k € for slike body kit fra Tyskland. Quote
Thomas Madsen Posted July 25, 2014 Author Posted July 25, 2014 Koster fort en 20-30k € for slike body kit fra Tyskland. Med tanke på at alt det hvite var skinn fra struts eller alligator eller noe sånt så var det neppe gratis i hvert fall Quote
Recommended Posts