Rolf Åge Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Har litt problem me ac i min 2008 200cdi.. Den kjøler bra mens ute tempen er under 20+, men so fort det blir varmare ute, minkar kjøle evna drastisk.. Ingen feilkoder å lese ut, systemet tar sjølv test og alt er ok.. Den har eit trykk på 7,9 bar når den har gått ei stund.. Er det nok? (Ser at verdien kan vere opp i 29 bar) Epuvator tempen kjem berre ned på 21 grader når det er 23 ute Nokon som veit eit kvart? Quote
Guest 1042 Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Første som slår meg er lite gass. Er det noe høyfrekvent suselyd fra registeret når AC står på? Beste måten å finne ut mengde er jo å finne en maskin som kan fylle anlegget med. (Og gjerne noen som også vet å bruke en slik en) Quote
Josruu Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Høres ut som lite gass syns jeg. Prøv å få koblet på en AC maskin så du ser hvor mye som er der. Quote
Rolf Åge Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Det er det Eivind S.. Får ta ein tur og fylle på litt:) Takk for svar:) Quote
Rolf Åge Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Då har vi komt til ac doktoren.. Ikkje rart det var dårleg kjøling.. 80gram gass... Ny gass på tur inn, so vi får håpe det gjer susen:) Quote
Rudi Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 med 80g er det rart den ikke har stoppet opp for lenge siden. min koblet helt ut med over 500g Quote
Rolf Åge Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Vi klødde oss litt i haude vi og.. Men som sagt ingen feilkoder eller drift stopp.. Berre dårleg effekt.. Der er tydeleg vis ein lekasje ein plass i systemet, vi feilsøkte ingen ting, men eg vart prøvekanin for eit stoff som blir sprøyta inn i systemet og tettar der det trengs (Litt som radiator tetting) Flytande guffe som følger med rundt og med sporing Har avtalt å komme igjen om ei stund for å sjekke om det virkar:) Quote
Rudi Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 slik tetteguffe får mye skryt her i distriktet Det skal sies at når 211 blokkerer AC pga lite gass kan man gå inn med star og be den ignorere feilen og kjøre AC allikevel. (gjorde det når min stoppet i fjor etter å ha bestilt meg time for fylling) da funker den helt ned til smertegrensen. Skal dog ikke ignorere liten mengde neste gang om det skjer etter hva jeg har skjønt... Quote
Rolf Åge Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Hørast lovande ut:) Det viste eg ikkje.. Då har det sikkert vert gjort med min.. Synst under 10% av optimal mengde var litt lite.. Quote
Recommended Posts