nordic Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Min mors gamle w210 som hun har hat siden den var ny feilet EU kontroll, en av feilene var bremserør\slange + skiver foran..så jeg satt i geng selv med a skjøte på kobber rør og nye skiver/klosser.. Alt var som det skulle helt til jeg tok den for en test tur,, bremsene henger foran,, tok av kaliperne og gjorde alt jeg kunne for at det ikke skulle være noe feil,, dete gikk ikke,, luftet mere, tog av nye bremserør og sjekket de, alt ok kjøpte nye calipere på torsdag og samme problemet,, tittet litt på bremse forsterkeren men ser ut som den er ok,, har igjen bremse cylinderen som jeg hadde håpet å slippe bytte. bilen har ikke Y61 esp ventil på bremse sylinderen,, er neste steg nå ny bremse sylinder ? takk for innspill ! Quote
FrodeS Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Ingen gode forslag, men ja, 210 230 har glidepinner og kun ett stempel. Quote
nordic Posted July 19, 2014 Author Posted July 19, 2014 Hei, Takk for svar ! Jepp, slager foran byttet på begge sider. + nye glidere med de nye caliperene,,har samtidig filt på der bremseklossene ligger an mot caliper festet,. ..og jeg som vanligvis fikser alt Det ser ut som det blir en tur med bilen på et bremseverksted på mandag Quote
nordic Posted July 19, 2014 Author Posted July 19, 2014 Hei slippern, Ja, det fulgte med silikon fett til de nye gliderne. Quote
Recommended Posts