Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger nå min 300e matic fra 1987.

Jeg har hatt bilen i to år men ser at det er bedre å beholde min andre bil i forhold til hva jeg har av tid til overs for øyeblikket.

Bilen tikker og går og jeg er storfornøyd med den, men har dessverre ikke bruk for den mer.

Felgene som står på er 18" amg felger til ny pris 9000 kr for to år siden.

Bilen har hatt diverse oppgraderinger underveis og er driftsikker å kjøre. Men jeg vil likevel anbefale at kjøperen har sted og tid til diverse skruing ved kjøp.

Jeg har en god del ekstra deler som følger med til motor, fjærene bak er nylig byttet, eneste minus er at gearkassen (automat lekker litt og må ses på av kjøper.)

Bor i Bergen og kan møte deg rundt omkring hvor d passer deg hvis noen vil se bilen og prøvekjøre den.

Jeg ønsker 25 000kr for bilen, noe som er en grei pris som bare har 3år igjen før den blir en nydelig veteranbil i 124 klassen. 4matic systemet har jeg prøvd ved flere anledninger på snøføre og det fungerer utmerket..

Eneste grunnen til at jeg selger den er pga jeg mangler garasje til å skru på den i og det er med tungt hjerte jeg nå vurderer å selge vidunderet som har gitt meg mye glede, blandt annet en god sommertur i fjor til danmark og sverige uten ferger, kun mb kjøreglede mil etter mil fra Bergen:D

Ta kontakt på sms elr ring 454 72 722 for en prat så kan vi se hva som skjer:)

Posted

Bilde tatt i dag

Alle nedre paneler under dørene og rundt bilen følger med.

Mangler på høyre bakdør pluss alle de små foran og bak dørene pga jeg ikke har hatt tid til å montere de enda. Men du får altså dem med på kjøpet.

I tillegg har jeg masse reservedeler til motoren som følger med bilen, men jeg har ikke fått tatt bilde av det enda.

image.thumb.jpg.eaa8ca6b4eec0ded36f381a068535cfd.jpg

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...