MB220cdi Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Hey! Har nå chippet skuta.. MEN! Vil ha mer! Hva må gjøres, og hvem gjør det? Pris fra 35-65000,- er budsjett. Større dyser og Turbo, eksos og downpipe pluss remap? eller mer? Forventet ytelse? Vil gjerne havne på 300hk. Gjerne en plass mellom 3-400hk. DA blir jeg fornøyd! Plreease help! Har ikke så gode mekaniske kunnskaper, skifte turbo osv er ok, men pakninger å drit gjøres på verksted. Vil gjerne ha 20" felg på bilen. Må jeg da ha specere? Og skjermbedding/valse ut skjermer? Har Dere link til produkter til alt jeg spør om, hadde det Vært til kjempestor hjelp. ps! Jeg har org.150hk 6 trins manuell kasse. Gjerne sleng med ett bra/ beste coilover sette til denne bilen. Totalt budsjett for alt: 100k Robin.. ps! Hvem utfører plastdip? Bilen er svart, men vil ha den hvit! Slenger på ett spørsmål til Hvor få tak i Nytt skinn interiør : farge Brun/rødt? Kan gjerne kjøre til utlandet for henting å montering Men, for dere som vet hva jeg tenker på : Nytt sånt interiør hadde vært luksus. Helst med memory, luft å masasje.. men ingen krav til dette.. Linkee til alt jeg spør om hadde vært gull.. Quote
MB220cdi Posted July 16, 2014 Author Posted July 16, 2014 Nei. Glad i bilen min Koster for mye med ny bil i Norge.. Quote
vegardxf Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49571514&searchclickthrough=true Quote
Recommended Posts