Stig B Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 1/1-07 skal Auto-Huset AS åpne en avdeling i Bergen og i den forbinnelse trenger vi noen flinke medarbeidere fra Bergensområdet og som har interesse for Mercedes og som vil selge Mercedesdeler. Auto-Huset AS er et Trondheimsfirma som ble etablert i 1984 og som selger deler til Mercedes og BMW. Er du interesert ta kontakt med Jan Ivar Aas på Auto-Huset AS på telefon 95159959 WWW.AUTO-HUSET.NO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 ingen som har lyst på ny jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Blir litt langt å pendle for meg, .... Jessheim -> Bergen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 du får flytt te bergen da vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Nææ får holde med att jeg er 1/4 bergenser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Flytta fra Bergen for 3 år siden, ellers hadde jeg søkt med en gang. Har liten lyst til å flytte tilbake. Satser dere på å konkurrere ut Autoteile på danmarksplass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 Autoteile skal vist avslutte etter det jeg har forstått. Vi ble spurt om å kjøpe dem men det ble det vist ikke, så derfor starter vi selv heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig B Posted October 4, 2006 Author Share Posted October 4, 2006 https://www.nav.no/sbl/as/stillingssok/stillingsannonse.do?id=1204599 Her er stillingsannonsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts