Josruu Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Har pratet med Bilradiospesialisten og han kunne anbefale denne spilleren:http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15333&katid=5 Ikke verst pris og jeg trengte en can bus adapter, ramme rundt spilleren,overgang til ratt kontroller og strekke RCA,jord og strøm bakover i bilen for å få denne til å fungere med det orginlae. Noen som har gjort dette selv? Det eneste som holder litt tilbake er at det ikke ser orginalt ut, men samtidig så må man jo til med ett grep om ett par år for å få DAB på comand spillerne også og skal man ha noe skikkelig der så virker det som om man må gi en del kroner for det også. Totalt for å få dette opp å gå kommer jeg under 5500,- såvidt jeg har klart å regne ut. Quote
tommern57 Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Jeg kjørte en bil for ei stund sia som hadde en sånn dobbel din fra Pioneer. (trur ikke det var akkurat denna modellen). Etter å ha kjørt bilen en dag med noen start og stopp, hadde jeg kasta den radioen hvis det var min. Det som dreiv meg til vanvidd, var at hver gang jeg slo av tenninga og starta igjen, starta enheten på nytt. Så var det å bla i menyer igjen! Hvis jeg stopper bilen og starter igjen, vil jeg at den skal fortsette der jeg var, på radio, cd, eller eksternt. En liten ting, men det var utrolig irriterende syntes jeg. Quote
Guest 1042 Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Er kanskje ikke radioen sin feil det Tom? Jeg tror noen har koblet feil på standbystrømmen. Alle Pioneer jeg har vært borti har startet opp fra samme punkt som den ble slått av. Quote
tommern57 Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Fullt mulig. Det var ikke min bil, så engasjementet var ikke helt der, men jeg var temmelig frustrert. Jeg har ikke fulgt med på utviklinga av dissa "tivolispellera", så kan ikke si jeg har greie på det. Var bare en tanke som slo meg at hvis det er sånn på alle samma, så er det mer frustrasjon enn glede i eierskapet. Quote
Josruu Posted July 16, 2014 Author Posted July 16, 2014 Var nok feil med strømmen da ja, har hatt flere pioneer spillere og alle starter opp der de ble slått av. Quote
Recommended Posts